Mijn eerste reis - Reisverslagen van Linda Mathijssen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Linda Mathijssen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn stage in the Australian Museum zal ik van februari t/m juni in Sydney wonen. Vervolgens ga ik nog ruim 2 maanden reizen om zo veel mogelijk van Australië te zien. Ik zal jullie hier op de hoogte houden van al mijn belevenissen!

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2010

Bilpijn

03 Mei 2010

Erskineville, Mudgee en Canberra

23 Maart 2010

Newtown

12 Maart 2010

Sydney!

16 Januari 2010

Nog 3 weken...
Linda

Voor mijn stage in the Australian Museum zal ik van februari t/m juni in Sydney wonen. Vervolgens ga ik nog ruim 2 maanden reizen om zo veel mogelijk van Australië te zien. Ik zal jullie hier op de hoogte houden van al mijn belevenissen!

Actief sinds 29 Okt. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18303

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: